Magia światła

by

Wspominałyśmy już o tym, jak ważną rolę pełni oświetlenie wewnątrz najróżniejszych miejsc sprzedaży. To ono tworzy klimat, prowadzi klienta na taką ścieżkę, którą dla niego zaplanowaliśmy i to ono wskazuje mu najbardziej atrakcyjne produkty, a także pomaga doświetlić miejsca najsłabsze sprzedażowo. Jednak światło pierwsze skrzypce gra przede wszystkim w oknie witrynowym. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę klienta i zwrócić uwagę na wyjątkowość prezentowanych w witrynie produktów. Zobaczcie, jak fenomenalnie poradził sobie z tym zadaniem Hermes. Światło w jego wydaniu jest co prawda umowne, bo namalowane farbą. Ale ta nierzeczywista wiązka światła jeszcze bardziej wydobywa na pierwszy plan to, co najistotniejsze – podkreśla efektowne stylizacje manekinów, a także pokazuje w nieoczywisty sposób akcesoria. Czyż nie jest to genialne i magiczne rozwiązanie?

No tags 0

No Comments Yet.

What do you think?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *