VISUAL MERCHANDISING – co to takiego? Personel i strefa kasy

by

the_body_shop_zestaw_1

Ostatni punkt styku klienta z marką to najczęściej strefa kasy i kontakt z personelem. Z perspektywy visual merchandisingu jest to niezwykle ważny moment, ponieważ on również ma wpływ na to, czy konsument będzie chciał wracać do danego miejsca:

 

  • uniformy pracownicze – spójna wizerunkowo z marką obsługa to kolejny klucz do sukcesu sprzedażowego. Komunikacja jest wtedy jeszcze bardziej czytelna, a profesjonalna stylizacja personelu wzmacnia jego wiarygodność;
  • pakowanie – ten punkt również trzeba mieć na uwadze, ponieważ odpowiednio „dopieszczony” klient na pewno do nas wróci. Jego zakupy powinny być traktowane z największym szacunkiem, a więc ładnie złożone, niewygniecione i posegregowane w taki sposób, aby nic w drodze do domu się nie uszkodziło;
  • płatność – każdy sprzedawca powinien pamiętać, że liczy się nie tylko pierwsze wrażenie, ale i ostatnie. Nie zapominajmy więc o miłym uśmiechu, zwrotach grzecznościowych i zaproszeniu klienta na ponowne zakupy.

Mamy nadzieję, że pomogłyśmy zrozumieć czym zajmujemy się na co dzień i jak wielu rzeczy musimy dopilnować. Pamiętajcie, że dobry visual merchandising działa w 100% tylko i wyłącznie wtedy, kiedy wszystkie wymienione wyżej punkty są codziennie wprowadzane w życie sali sprzedażowej.

No tags 0

No Comments Yet.

What do you think?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *