Zakupowy zawrót głowy, czyli kilka słów o wyprzedaży

by

W centrach handlowych już od miesiąca ciężko znaleźć choć trochę wolnej przestrzeni, aby odetchnąć po maratonie poszukiwań najlepszych okazji. Niektóre marki już zakańczają wyprzedaże, inne dopiero je zaczynają. Niemniej jednak każda z nich ma ten sam cel – przyciągnąć jak największą ilość klientów. Jakie mają na to sposoby? Pierwszym wabikiem jest oczywiście witryna. Sieciówki prześcigają się w pomysłach na tę najbardziej wyróżniającą się, najbardziej atrakcyjną, ale też spójną z wizerunkiem marki. Nam jednak wpadły w oko witryny wyprzedażowe, które przygotowane zostały przy pomocy przedmiotów codziennego użytku. Zachwycają nas swoją prostotą i jasnością przekazu – czy ktokolwiek mógłby przejść obojętnie obok napisu wykonanego z włóczki, gdy wszędzie dookoła widoczne są głównie wielkie czerwone naklejki i plakaty?

No tags 0

No Comments Yet.

What do you think?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *