EuroShop 2017 czyli raj dla śledzących trendy w branży retail

by

Co 3 lata w Dusseldorfie odbywają się jedne z największych Targów Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy. Podczas kilkudniowych targów handlowcy z całego świata mogą zapoznać się z najnowszym wyposażeniem sklepów i magazynów, a także piekarni, cukierni, hurtowni, marketów i wielu innych powierzchni sprzedażowych. Ponadto wystawcy prezentują nadchodzące trendy w uposażeniu presonelu czy aranżacji wystaw sklepowych. Podczas Targów przedstawiane są również najnowsze technologie, które pozwolą rozwinąć biznes, a także nowe sposoby promocji i reklamy.

Do najważniejszych sektorów tegoroczego wydania EuroShop należały:

  • POP Marketing
  • Expo oraz Event Marketing
  • Oświetlenie
  • Visual Merchandising
  • Projektowanie powierzchni sklepowych
  • Technologie żywieniowe i zarządzanie energią

Zobaczcie jakie ciekawostki przygotowali wystawcy zajmujący się projektowaniem wnętrz komercyjnych w branży żywieniowej.

 

No tags 0

No Comments Yet.

What do you think?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *