EuroShop 2017 – trendy w visual merchandisingu

by

W czasach, kiedy sprzedaż internetowa zaczyna wieść prym, visual merchandising staje się coraz ważniejszym narzędziem sprzedaży. Wielkie sieciówki, a także mniejsze marki walczą o uwagę klienta grając na jego emocjach i opowiadając wyjątkowe historie.

Badania psychologii konsumenta pokazują, że 60% klientów chce się zaskoczyć odwiedzając kolejne salony sprzedaży. Tegoroczne targi EuroShop zaprezentowały najnowsze trendy, dzięki którym klient nie przejdzie obojętnie obok wystawy sklepowej.

Trendem, który będzie dominował teraz w branży retail jest natura i roślinność. Jeszcze rok temu królowały kwiaty, ale teraz nadszedł czas dla różnej formy zieleni, a co za tym idzie, również dla kaktusów. Jeżeli chodzi o materiały wykorzystywane w aranżacji witryn i sklepów, to sprzedawcy będą sięgać teraz po wzorzyste tkaniny oraz aksamit. Bardzo mocnym trendem będą również zdigitalizowane witryny – jednak jest to dosyć droga inwestycja, dlatego należy się dobrze zastanowić czy tak nowoczesne technologie oddają ducha danej marki. Z kolei manekiny stają się coraz bardziej zindywidualizowane, są małymi dziełami sztuki. Najbardziej pożądane będą te w różnych pozach, białe oraz srebrne.

źródło: http://www.euroshop-tradefair.com 

No tags 0

No Comments Yet.

What do you think?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *