About Us

ANIAmini

Pierwsze kroki w zakresie Visual Merchandisingu zaczęłam stawiać w 2004 roku, początkowo pracowałam w salonach sieci Rossignol-Quiksilver w charakterze sprzedawcy, z czasem zaczęłam brać udział w planowaniu przestrzeni salonów sprzedaży oraz budowaniu ekspozycji produktów.  Z biegiem lat nabierałam coraz większego doświadczenia, pojawiały się przede mną nowe wyzwania. Na początku moja wiedza w kwestii VM była ograniczona, mogę powiedzieć, że zbieg okoliczności sprawił, że zajmuję się tym tematem do dziś i nie wyobrażam sobie innej drogi zawodowej. Moje umiejętności zdobywałam pracując z markami: Quiksilver, Roxy, DC, RIP CURL, Rossignol, Peak Performance, POC, Helly Hansen, Sail Racing, Kjus. Miałam okazję uczestniczyć w wewnętrznym szkoleniu marki QUIKSILVER z zakresu Visual Merchandisingu w Paryżu oraz wewnętrznym szkoleniu PEAK PERFORMANCE w Kopenhadze. Zdobyłam też certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu Visual Merchandisingu przeprowadzonego przez VM Studio. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja w zakresie Hotelarstwa. Z natury jestem energiczna, lubię planować i organizować. Prywatnie od dawna jestem żoną a od niedawna szczęśliwą mamą cudownej córeczki.

img_34451

Energia, pasja, perfekcjonizm? Tak – właśnie te słowa najlepiej oddają mój stosunek do tego, czym zajmuję się na codzień. Sztukę Visual Merchandisingu poznałam zupełnie przypadkowo, w pracy, w której po maturze miałam zostać tylko na chwilę, aby zarobić studia. Zaczynałam jako pomoc regionalnych VM-ów pracując dla marek: Rossignol, Quiksilver, Roxy oraz DC. Dziś sama pracuję jako regionalny Visual Merchandiser dla marki Guess. Swój zawodowy warsztat szlifowałam pod okiem doświadczonych koleżanek z branży, a także w Krakowskich Szkołach Artystycznych, gdzie brałam aktywny udział w szkoleniach z zakresu stylizacji oraz aranżacji sklepowych wystaw. W 2016 roku zdobyłam dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu aranżacji przestrzeni handlowej, gdzie wiedzę na temat Visual Merchandisingu poszerzałam o nowe aspekty. Z wykształcenia jestem krytykiem przekazów medialnych oraz historykiem literatury polskiej, dlatego swój wolny czas w większości poświęcam pochłaniającej mnie bez reszty lekturze – najróżniejszej. Z podobnym zamiłowaniem oddaję się polskiej kinematografii, która ostatnio wydaje na świat same perełki. A jak wiadomo, kultura jest równie inspirująca modowo, co otaczająca nas rzeczywitość, dlatego też czerpię z niej pełnymi garściami!