VISUAL MERCHANDISING – co to takiego? Personel i strefa kasy

by

Ostatni punkt styku klienta z marką to najczęściej strefa kasy i kontakt z personelem. Z perspektywy visual merchandisingu jest to niezwykle ważny moment, ponieważ on również ma wpływ na to, czy konsument będzie chciał wracać do danego miejsca:   uniformy pracownicze – spójna wizerunkowo z marką obsługa to kolejny klucz do sukcesu sprzedażowego. Komunikacja ...

No tags 0

VISUAL MERCHANDISING – co to takiego? Budowanie nastroju

by

Powracamy do postawionego w ostatnim artykule pytania – jakie działania zwiększają sprzedaż. Tym razem chcemy skupić się na czynnikach, które w odpowiedniej konfiguracji nadają punktom sprzedaży niepowtarzalną atmosferę. To właśnie charakter pewnych miejsc sprawia, że z chęcią do nich wracamy: oświetlenie – to ono buduje klimat miejsca i to ono bardzo często decyduje o ...

No tags 0

Magia światła

by

Wspominałyśmy już o tym, jak ważną rolę pełni oświetlenie wewnątrz najróżniejszych miejsc sprzedaży. To ono tworzy klimat, prowadzi klienta na taką ścieżkę, którą dla niego zaplanowaliśmy i to ono wskazuje mu najbardziej atrakcyjne produkty, a także pomaga doświetlić miejsca najsłabsze sprzedażowo. Jednak światło pierwsze skrzypce gra przede wszystkim w oknie witrynowym. Jego zadaniem jest ...

No tags 0

Paradoks wyboru

by

W dzisiejszych czasach coraz bogatszy rynek produktów i usług wymusza na konsumentach konieczność myślenia „na skróty” i przetwarzania informacji nieświadomie. Robiąc codzienne zakupy, klienci sklepów stykają się z ogromną ilością marek i produktów, w różnych wariantach i opakowaniach. Decyzje konsumenckie dotyczą dzisiaj nie tylko tego, czy kupić szampon jednej z piętnastu marek wystawionych na półkach, ...

Zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów

by

Człowiek przez całe życie dokonuje wyborów konsumenckich. Już małe dziecko podejmuje takie decyzje, gdy zastanawia się, czy otrzymane od rodziców pieniądze odłożyć na później, czy też wydać od razu; albo czy wydać na lizaka cytrynowego czy truskawkowego. Wraz z nabywaniem niezależności finansowej, sytuacji, w których człowiek wybiera produkty lub usługi jest coraz więcej. Wymagają one ...

Pożegnanie z Wyprzedażą

by

Wyprzedaże wchodzą właśnie w ostatnią fazę, kiedy to czeka nas totalny szał zakupowy, albo też już powoli zbliżają się ku końcowi. Niemniej jednak pozostawią po sobie na jakiś czas ślad w szafach konsumentów, a także ślad w naszej konsumenckiej pamięci, tak po prostu, dzięki zaskakującym pomysłom na wyprzedażowe witryny. Dziś chcemy pokazać Wam inspiracje, które ...

No tags 0

REALIZACJE

by
No tags 0
Most commented posts

VISUAL MERCHANDISING – co to takiego? Prezentacja i oznakowanie

sobota, Listopad 5, 2016

  Często, kiedy ludzie niezwiązani z handlem pytają nas czym się zajmujemy zawodowo, po chwili ...

BŁĘDY W VISUAL MERCHANDISINGU – czyli czego nie można robić

środa, Listopad 2, 2016

Dobry i profesjonalny visual merchandiser powinien na bok odstawić swoje upodobania modowo-stylizacyjne i za ...

Dlaczego kupujemy, czyli jak narodziła się nauka o kupowaniu

wtorek, Lipiec 11, 2017

Pewnie nieraz zastanawialiście się, dlaczego wyszliście ze sklepu z nieplanowanymi wcześniej zakupami. Bądźmy ze sobą ...